SKONTAKTUJ SIĘ

ul. Armii Kajowej 5a

58-100 Świdnica

880-812-576​​​

sonia.rozumkiewicz@gmail.com

 

Sonia Rozumkiewicz

09 1870 1045 2078 1001 0127 0001

 

  • Facebook Basic Black
  • Czarny Instagram Ikona

WSPIERAJĄ MNIE

Trening grupowy

Trening Grupowy, czyli zajęcia z Trenerem w niewielkiej grupie (5-6 osób). 


W małych grupach trenują ze mną małżeństwa, rodzeństwo, przyjaciele. Jedynym wymaganym warunkiem, aby ta forma treningu była skuteczna, jest zbieżny cel treningowy wszystkich osób. Wybierz swojego partnera treningowego i zgłoś się do mnie! :) 

W swojej pracy proponuję 2 rodzaje treningu grupowego: 

- Trening funkcjonalny/obwodowy
- Trening wg protokołu TABATY


Dlaczego akurat ten system?

W obu rodzajach treningu angażuję całe ciało, a nie tylko poszczególne partie. Działam holistycznie, czyli bardziej efektywnie. Przy moich treningach tkanka tłuszczowa jest spalana jeszcze dłuugo po zakończonym wysiłku! :)

Moje treningi są idealnym rozwiązaniem dla osób, które:
- dbają o siebie i chcą wyglądać smukło, zachowując masę mięśniową,
- lubią mocny wysiłek i lubią przekraczać swoje bariery - trening wykonywany na ''pół gwizdka'' nie spełni swoich założeń,
- chcą osiągnąć szybkie efekty w krótkim czasie
- chcą popracować nad swoją gospodarką hormonalną, w tym gospodarkę glukozowo -insulinową.

Moje programy treningowe są bardzo wymagające, trudne i niekomfortowe. Wymagają determinacji i prawdziwej walki ze sobą. 
Zauważyłam natomiast, że moi podopieczni są maksymalnie zmęczeni w trakcie i zaraz po treningu, natomiast ok 15 min. po nim odzyskują świetne samopoczucie i energię na resztę dnia.

Korzyści moich treningów:

 

  1. Wszystkie spalone kalorie pochodzą z tkanki tłuszczowej, a tkanka mięśniowa pozostaje nienaruszona, jak przy tradycyjnym cardio - tutaj spalany jest tłuszcz i mięśnie.
     

  2. Metabolizm kwasów tłuszczowych jest podwyższony i może trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu.
     

  3. Pozytywny wpływ na całą gospodarkę hormonalną, dzięki czemu ograniczysz m.in. poczucie głodu i zachcianek na słodkie przekąski.
     

  4. Świetna metoda podnoszenia wydolności, tolerancji organizmu na wysiłki o wysokim poziomie intensywności. Możesz w szybki sposób poprawić swoją wytrzymałość, wydolność oraz szybkość.
     

  5. Idealne rozwiązanie dla osób, które zmagają się z zatrzymaniem spadku masy ciała podczas odchudzania.